Zanis Knock Out & Μαρία Αγγελάτου
Ζευγάρι από το 2007 και παντρεμένοι από το 2015… Καταλαβαίνεις πως ο τίτλος τα λέει όλα!
closeListeners:
Top listeners:
Radiopolis Player ΡΑΔΙΟ ΠΟΛΙΣ 99,4
Ποια είναι τα πιο εμπορικά τραγούδια της Eurovision στην εποχή του διαδικτύου;
Η Eurovision, ένα από τα μεγαλύτερα και πιο δημοφιλή μουσικά γεγονότα, καταφέρνει κάθε χρόνο να συγκεντρώνει περίπου 180 εκατομμύρια θεατές από όλο τον κόσμο.
Ο διαγωνισμός, ο οποίος μεταδίδεται από το ντεμπούτο του το 1956 (με εξαίρεση το 2020 που ακυρώθηκε λόγω της πανδημίας), είναι ένα από τα μακροβιότερα τηλεοπτικά προγράμματα στον πλανήτη.
Πολλοί ήταν οι νικητές του διαγωνισμού που σημείωσαν μεγάλη επιτυχία, των οποίων τα τραγούδια έγιναν hit και ακούγονται μέχρι σήμερα.
Πολλές ήταν, βέβαια, και οι συμμετοχές που ξεχάστηκαν και κανείς δεν τις θυμάται σήμερα, ούτε καν στις χώρες τους.
Μία όμως συμμετοχή κατάφερε να μην εμφανιστεί καν στον διαγωνισμό και -εντούτοις- να καταφέρει να γίνει το τραγούδι με τις περισσότερες προβολές στο επίσημο κανάλι της Eurovision στο Youtube.
Ο λόγος για τη συμμετοχή της Ρωσίας στη Eurovision 2020, η οποία ακυρώθηκε λόγω της covid-19. Σημειώνεται ότι ο διαγωνισμός θα διεξάγονταν στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας, μετά τη νίκη της χώρας το 2019 με τον Ντάνκαν Λόρενς και το τραγούδι “Arcade”.
Η απόφαση ανακοινώθηκε στις 18 Μαρτίου 2020 κι αυτή ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που συνέβη κάτι τέτοιο.
Τελικά, το Ρότερνταμ φιλοξένησε τον διαγωνισμό ακριβώς την επόμενη χρονιά, το 2021, με νέα, όμως, τραγούδια.
Παρόλο που το τραγούδι της Ρωσίας δεν εμφανίστηκε ποτέ στη σκηνή του διαγωνισμού, παρόλο που δεν διοργανώθηκε καν διαγωνισμός, το συγκρότημα Little Big με το κομμάτι “Uno” κατάφερε να κάνει κάτι πολύ ενδιαφέρον.
Τι έκανε; Κατάφερε να σκαρφαλώσει στην πρώτη θέση των δημοφιλέστερων eurosongs στο Youtube, με το κομμάτι να μετρά περισσότερα από 284 εκατομμύρια προβολές.
Στην ιστορία της Eurovision, στην ερώτηση σχετικά με το τραγούδι που θεωρείται το πιο επιτυχημένο, οι περισσότεροι θα απαντήσουν το “Waterloo” των ABBA. Ποια είναι, όμως, τα πιο εμπορικά τραγούδια της Eurovision στην εποχή του διαδικτύου;
Πάμε λοιπόν να δούμε τα 10 πιο δημοφιλή τραγούδια στο επίσημο κανάλι της Eurovision στο Youtube. Στη συνέχεια θα δούμε τι συμβαίνει και στο Spotify, όπου εκεί τα νούμερα είναι ακόμη μεγαλύτερα.
Για την ιστορία, οι δύο leaders των Little Big, Prusikin και Tayurskaya, αμέσως μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία το 2022, εγκατέλειψαν τη χώρα και στάθηκαν στο πλευρό της Ουκρανίας.
Ο χορευτής με τη μπλε στολή που βλέπουμε στο clip, o Dmitry Krasilov, έφυγε ξαφνικά από τη ζωή τον περασμένο Δεκέμβριο, σε ηλικία 29 ετών.
Ο Dmitry –ο οποίος είχε το παρατσούκλι Puhlyashom– έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό της Eurovision από το video clip του συγκροτήματος Little Big που συνόδευε τη συμμετοχή τους για τη Eurovision 2020.
Οι χαρακτηριστικές του χορευτικές φιγούρες αγαπήθηκαν από τους fans, οι οποίοι συγκλονίστηκαν με την είδηση του θανάτου του.
Ο Dmitry αστειευόταν συνεχώς ότι ο διαγωνισμός της Eurovision το 2020, που θα διεξάγονταν στο Ρότερνταμ, δεν ακυρώθηκε λόγω της πανδημίας Covid-19, αλλά επειδή η Ρωσία θα κέρδιζε την πρώτη θέση…
Τη δεκάδα συμπληρώνουν:
4) “Zitti E Buoni”“ – Måneskin (455 εκατομμύρια streams)
5) “Fairytale” – Alexander Rybak (341 εκατομμύρια streams)
6) “Waterloo” – ABBA (310 εκατομμύρια streams)
7) “Euphoria”- Loreen (268 εκατομμύρια streams)
8) “Soldi” – Mahmood (236 εκατομμύρια streams)
9) “Heroes” – Måns Zelmerlow (156 εκατομμύρια streams)
10) “Queen of Kings” – Alessandra (149 εκατομμύρια streams)
Σε λιγότερο από 50 ημέρες θα διεξαχθεί ο 68ος Διαγωνισμός της Eurovision στο Μάλμε της Σουηδίας, και το ερώτημα είναι ένα: Θα καταφέρει η Μαρίνα Σάττι να “εισβάλει” σε κάποια από τις παραπάνω λίστες μετά το τέλος του διαγωνισμού;
Πηγή: news247.gr
Written by: admin
Ζευγάρι από το 2007 και παντρεμένοι από το 2015… Καταλαβαίνεις πως ο τίτλος τα λέει όλα!
close09:00 - 12:00
12:00 - 15:00
15:00 - 18:00
18:00 - 21:00
21:00 - 00:00
00:00 - 07:00
1
Άννα Βίσση
2
Χρήστος Μάστορας
3
Γιώργος Σαμπάνης
4
Αναστασία
5
Θοδωρής Φέρρης