
Radio Polis Playlist
Οι μεγαλύτερες επιτυχίες non stop διαμορφώνουν το soundtrack της βραδιάς μέχρι να ξημερώσει μια νέα μέρα στη πόλη και στο ραδιόφωνό σου.
closeListeners:
Top listeners:
Radiopolis Player ΡΑΔΙΟ ΠΟΛΙΣ 99,4
Η «Dubai Chocolate» δεν αποτελεί απλά ένα viral επιδόρπιο που συτήθηκε στο κοινό μέσω του Tik Tok, αλλά έχει εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο γαστρονομικό φαινόμενο με εκατομμύρια φαν σε όλο τον κόσμο.
Ο Yezen Alani, ο οποίος είναι συνιδιοκτήτης της FIX με τη σύζυγό του Sarah Hamouda, δήλωσε στο BBC ότι η παγκόσμια προσοχή που λαμβάνει η σοκολάτα του Ντουμπάι είναι «κολακευτική».
Ο Alani και η Hamouda άρχισαν να αναπτύσσουν τη μπάρα ένα χρόνο αργότερα, τρέχοντας την επιχείρηση παράλληλα με τις εταιρικές τους δουλειές.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FIX Dessert Chocolatier (@fixdessertchocolatier)
«Η Σάρα και εγώ μεγαλώσαμε στο Ηνωμένο Βασίλειο και μετακομίσαμε στο Ντουμπάι πριν από 10 χρόνια, οπότε έχουμε δυτικές και αραβικές ρίζες. Θέλαμε να δημιουργήσουμε γεύσεις που να εμπνέονται από αυτό», λέει ο Alani.
Μέρος της γοητείας της σοκολάτας είναι η αποκλειστικότητά της – μπορείτε να την παραγγείλετε μόνο χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή παράδοσης φαγητού, αντί να περπατήσετε σε ένα κατάστημα ή να την αρπάξετε στο σούπερ μάρκετ.
Κοστίζει περίπου 15 λίρες ανά μπάρα και μπορεί να αγοραστεί μόνο κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων ωρών της ημέρας για να διασφαλιστεί ότι η εταιρεία μπορεί να εκπληρώσει όλες τις παραγγελίες της.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FIX Dessert Chocolatier (@fixdessertchocolatier)
Είδα επίσης παρόμοιες μπάρες να πωλούνται σε πολλά καταστήματα της περιοχής, οι οποίες ονομάζονται «σοκολάτα Ντουμπάι» και κοσμούνται με εικόνες από φιστίκια και ζύμη filo.
Ο Alani λέει ότι οι «copy paste» σοκολάτες είναι «πολύ απογοητευτικές, επειδή ο κόσμος δοκιμάζει απομιμήσεις, γεγονός που βλάπτει το εμπορικό μας σήμα», προσθέτει.
Η σοκολάτα σε συνδυασμό με το φιστίκι δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά το πραγματικό στοιχείο που ξεχωρίζει είναι η τραγανή φύση της γέμισης, με τη ζύμη filo να προσθέτει υφή και πάχος στη μπάρα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FIX Dessert Chocolatier (@fixdessertchocolatier)
Το ζευγάρι ξεκίνησε με έξι παραγγελίες την ημέρα, και σήμερα εξυπηρετεί 500 καθημερινά με ομάδα 50 ατόμων. Παρά τις δυσκολίες, επιμένουν στην ποιότητα. «Όλα φτιάχνονται στο χέρι, ακόμη και τα φιστίκια τα διαλέγουμε και τα επεξεργαζόμαστε μόνοι μας», εξηγεί.
Η Hamouda αναφέρει πως στόχος της ήταν να αποδώσει τη γεύση του κανταϊφιού που έφτιαχνε η μητέρα της: «Ήθελα να το αποτυπώσω με τον δικό μου τρόπο. Το “κρακ” του φύλλου, η υφή, το φιστίκι – έπρεπε να είναι τέλεια».
Μπορεί όλα να ξεκίνησαν από μια λιγούρα, αλλά η FIX κατάφερε να μετατρέψει μια αυθόρμητη επιθυμία σε παγκόσμιο brand. Το Can’t Get Knafeh of It δεν είναι απλώς μια σοκολάτα – είναι ένα πολιτισμικό γλυκό success story.
Πηγή: newsbomb.gr
Written by: admin
Οι μεγαλύτερες επιτυχίες non stop διαμορφώνουν το soundtrack της βραδιάς μέχρι να ξημερώσει μια νέα μέρα στη πόλη και στο ραδιόφωνό σου.
close00:00 - 07:00
07:00 - 09:00
09:00 - 12:00
12:00 - 15:00
15:00 - 18:00
18:00 - 21:00
1
play_arrowΘοδωρής Φέρρης
2
play_arrowΚωνσταντίνος Αργυρός
3
play_arrowΕλένη Φουρέιρα & Χρήστος Μάστορας
4
play_arrowΓιώργος Σαμπάνης
5
play_arrowΆννα Βίσση