Καλλιόπη Τσινιαράκη
Όσο νυχτώνει…η διάθεση μεγαλώνει. Τραγούδι θέλεις, παρέα θέλεις, τι παίζει στη πόλη να μάθει θέλεις? Ότι θέλεις (σχεδόν) είναι εδώ!!
closeListeners:
Top listeners:
Radiopolis Player ΡΑΔΙΟ ΠΟΛΙΣ 99,4
Το νέο Dacia Spring είναι διαθέσιμο στην ασυναγώνιστη τιμή των 18.950€, που το καθιστά το πιο φθηνό ηλεκτρικό μοντέλο της αγοράς – Το Spring διατίθεται στο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Extreme, ενώ εφοδιάζεται με το νέο ηλεκτροκινητήρα 65 ίππων, για άνετες μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης.
To Dacia Spring είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Dacia, που έγινε αμέσως ιδιαίτερα δημοφιλές, αφού το 2022 κατάφερα να γίνει το 3ο σε πωλήσεις λιανικής ηλεκτρικό στην Ευρώπη. Επίσης, έχει κερδίσει πολλά βραβεία, ειδικά στον τομέα της κατανάλωσης, ενώ το 2022 του απονεμήθηκε η ανώτατη βαθμολογία των 5 αστέρων, από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό Green NCAP.
Το Spring καθιστά την ηλεκτροκίνηση πιο απλή, προσφέροντας όλα όσα είναι απαραίτητα στον πελάτη (σύστημα πλοήγησης, A/C, ηλεκτρικά παράθυρα, σύνδεση με smartphone). Κάτω από το συμπαγές, SUV αμάξωμά του κρύβεται ένα εξαιρετικά άνετο αυτοκίνητο, με χώρους για 4 επιβάτες, μεγάλο χώρο αποσκευών (290 λίτρα) για τις διαστάσεις του (3,73 μ. μήκους) και ένας αποδοτικός και αξιόπιστος ηλεκτροκινητήρας.
ΝΕΟΣ ηλεκτροΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 65 ίππων
Στην Ελλάδα, το Spring διατίθεται στην κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση Extreme, η οποία συνδυάζεται αποκλειστικά με τον εντελώς καινούριο ηλεκτροκινητήρα ELECTRIC 65 (65hp/48kW). Ο νέος αυτός ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με ένα επίσης νέο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο εξασφαλίζει δυναμικές επιταχύνσεις και κορυφαία ανάκτηση ενεργείας για μεγαλύτερη αυτονομία.
Χάρη στο νέο κινητήρα ELECTRIC 65, το Spring Extreme εξασφαλίζει αυτονομία της τάξεως των 220χλμ. (WLTP) σε μικτό κύκλο και 310χλμ. σε αστικό κύκλο (WLTP). Η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνάει τις 14,5 kWh/100χλμ., νούμερο το οποίο πέφτει στο ασυναγώνιστο 10,4 kWh/100χλμ. όταν το Spring κινείται στην πόλη. Παράλληλα, με το καλώδιο και την πρίζα της έκδοσης Extreme η φόρτιση μπορεί να ολοκληρωθεί σε περίπου 13,5 ώρες, μέσω μια απλής οικιακής παροχής ρεύματος, χρόνος που πέφτει σε κάτι λιγότερο από 60 λεπτά, αν αξιοποιηθεί η προαιρετική δυνατότητα ταχείας φόρτισης (DC), για μέχρι και το 80% φόρτισης της μπαταρίας.
Αποκλειστικά στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού extreme
Οι εκδόσεις Extreme, που βρίσκονται στην κορυφή της γκάμας Dacia, αποσκοπούν στο να προσελκύσουν νέους πελάτες που αναζητούν ένα τρόπο να απολαύσουν περισσότερο την ύπαιθρο.
Πιο συγκεκριμένα, η πλούσια έκδοση Extreme του νέου Dacia Spring, πέραν του πλήρους εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει, ξεχωρίζει για τα μοναδικά της χαρακτηριστικά, μεταξύ των οποίων, τμήματα του αμαξώματος και του εσωτερικού βαμμένα σε χάλκινη απόχρωση (‘Copper Brown’), αυτοκόλλητες λωρίδες στις πόρτες, ειδική διακόσμηση στα προστατευτικά του κάτω μέρους των θυρών, ειδική εκτύπωση στα εμπρός ελαστικά πατάκια.
Με ασυναγώνιστη τιμή
Τώρα είναι η καλύτερη ώρα για να επιλέξει κανείς το νέο, ηλεκτρικό Dacia Spring για τις καθημερινές του μετακινήσεις, αφού διατίθεται σε πολύ δελεαστική τιμή, που το καθιστά το πιο φθηνό ηλεκτρικό μοντέλο της αγοράς.
Πιο συγκεκριμένα, η έκδοση Dacia Spring Electric 65 Extreme DCR κοστίζει 25.000€, ποσό που μετά την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά», πέφτει στα 18.950€.
Παράλληλα, το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Dacia πλαισιώνεται από 8ετή εγγύηση (ή 120.000 χλμ.) για τη μπαταρία, 5ετή (ή 100.000 χλμ.) εργοστασιακή εγγύηση και 3ετή δωρεάν οδική βοήθεια.
Εκδόσεις | ELECTRIC 65 Extreme DCR |
ELECTRIC 65 Extreme DCR Colour |
ELECTRIC 65 Extreme Plus |
ELECTRIC 65 Extreme Plus Colour |
Λιανική τιμή | 25.000 € | 25.600 € | 25.600 € | 26.200 € |
Τελική τιμή με επιδότηση | 18.950 € | 19.400 € | 19.400 € | 19.860 € |
Written by: admin
Όσο νυχτώνει…η διάθεση μεγαλώνει. Τραγούδι θέλεις, παρέα θέλεις, τι παίζει στη πόλη να μάθει θέλεις? Ότι θέλεις (σχεδόν) είναι εδώ!!
close21:00 - 00:00
00:00 - 07:00
07:00 - 09:00
09:00 - 12:00
12:00 - 15:00
15:00 - 18:00
1
Άννα Βίσση
2
Χρήστος Μάστορας
3
Γιώργος Σαμπάνης
4
Αναστασία
5
Θοδωρής Φέρρης