Polis Weekend
Το Σαββατοκύριακο σου ανήκει, το κάνεις ότι θέλεις...εμείς το ντύνουμε με μουσική!
closeListeners:
Top listeners:
Radiopolis Player ΡΑΔΙΟ ΠΟΛΙΣ 99,4
Το Duster εξακολουθεί να είναι το οικογενειακό SUV με την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής στην κατηγορία του!
“Περισσότερο Duster, αλλά πάντα Duster”: Το Νέο Duster είναι το νέο κεφάλαιο στην ιστορία ενός μοντέλου που έγινε ορόσημο στην αγορά του, ένα εμβληματικό μοντέλο που ενσωματώνει όλα όσα πρεσβεύει η Dacia: Στιβαρό και εκδρομικό, ουσιώδες αλλά και ‘Cool’, έξυπνα φιλικό προς το περιβάλλον. Το Duster γεννήθηκε το 2010, ανανεώθηκε για πρώτη φορά το 2017 και ανέβηκε στην κορυφή, επαναπροσδιορίζοντας τους κανόνες της κατηγορίας των SUV.
«Success story»: στη 13χρονη καριέρα του, κατέκτησε πάνω από 40 τίτλους, η παραγωγή του έφτασε τα 2,2 εκ. μονάδες, το κοντέρ των πωλήσεων συνεχίζει να γράφει, ενώ η δημοφιλία του αυξάνεται σταθερά, καθώς κατάφερε να γίνει το best seller SUV της Ευρώπης σε όλες τις κατηγορίες των λιανικών πωλήσεων για το 2022. Περίπου 1.000 Duster βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής των εγκαταστάσεων της Dacia στο Πιτέστι της Ρουμανίας κάθε μέρα – σχεδόν ένα κάθε λεπτό!
ΠΙΟ δυναμικό ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ DESIGN
Η Dacia εφευρίσκει από την αρχή τη σχεδίαση του Duster. Το νέο μοντέλο εξακολουθεί να έχει την εντυπωσιακή εμφάνιση που ώθησε τις προηγούμενες γενιές στην κορυφή – ειδικά τον συμπαγή, στιβαρό χαρακτήρα SUV – αλλά πηγαίνει ένα βήμα παραπάτω, με τη νέα, ξεχωριστή σχεδίαση της Dacia.
Η απλότητα των σχημάτων και των όγκων συμβάλλει στη δύναμη του design – συμπεριλαμβανομένου και του κάθετου εμπρός μέρους, των έντονων προστατευτικών στα «φρύδια» των φτερών, της φαρδιάς πίσω πόρτας, αλλά και των πλευρικών παραθύρων που καλύπτουν αρμονικά το τμήμα από την εμπρός κολώνα μέχρι το πορτμπαγκάζ.
Το Νέο Duster διαθέτει περιφερειακά προστατευτικά στο ύψος της μέσης του αμαξώματος: τα πλευρικά προστατευτικά στο κάτω μέρος του αμαξώματος συνδέονται με εκείνα στους θόλους των τροχών, τα οποία συνδέονται με τη σειρά τους, με τον μπροστινό και πίσω προφυλακτήρα, καθιστώντας το Νέο Duster πιο στιβαρό και περιπετειώδες από ποτέ!
Η σχεδίαση του Νέου Duster συμβαδίζει απόλυτα με την εποχή της, συνδυάζοντας με ένα πιο βιώσιμο τρόπο τον περιπετειώδη και στιβαρό του χαρακτήρα.
Όπως το εξωτερικό, έτσι και το εσωτερικό, διαθέτει όλα τα απαραίτητα – τα χαρακτηριστικά δηλαδή που εξυπηρετούν έναν συγκεκριμένο σκοπό. Έχει γίνει πολλή δουλειά στον τομέα της εργονομίας, όπως στην κεντρική οθόνη των 10,1 ιντσών που είναι τοποθετημένη στο οπτικό πεδίο του οδηγού και με κλίση 10° προς εκείνον. Τα νέα χειριστήρια του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων είναι ιδιαίτερα φιλικά προς τον οδηγό. Το «flat» τμήμα της στεφάνης του τιμονιού στο πάνω και κάτω μέρος, το καθιστά εξαιρετικά άνετο στο χειρισμό.
Η νέα υπογραφή σε σχήμα ‘Y’ υπογραμμίζει τη σχέση μεταξύ εσωτερικής και εξωτερικής σχεδίασης:
Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ CMF-B ΕΚΤΟΞΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ DUSTER
Το Νέο Duster είναι κατασκευασμένο πάνω στην πλατφόρμα CMF-B, η οποία παίζει σημαντικό ρόλο στην παραγωγική στρατηγική της Dacia. Αυτή η ανταγωνιστική και εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο νέο Sandero και στη συνέχεια στο Jogger. Εξασφαλίζει την απαραίτητη ευελιξία στη Dacia, δίνοντάς της τη δυνατότητα να εφαρμόσει ιδανικά το προϊοντικό της πλάνο.
Χάρη στην πλατφόρμα CMF-B, το Νέο Duster προσφέρει περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ενώ είναι μόνο κατά τι μακρύτερο συνολικά. Η προηγμένη αρχιτεκτονική αυτής της πλατφόρμας μειώνει επίσης τους κραδασμούς και τον θόρυβο από το δρόμο, βελτιώνοντας το επίπεδο άνεσης κατά την οδήγηση και εξασφαλίζοντας μια μοναδική επαφή με το δρόμο.
Παράλληλα, η πλατφόρμα CMF-B οδηγεί το Νέο Duster στο ταξίδι του προς την ηλεκτροκίνηση, καθώς μπορεί να φιλοξενήσει κινητήριες μονάδες τεχνολογίας Mild και Full Hybrid.
ΣΤΙΒΑΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΩΔΕΣ: ΤΟ ΝΕΟ DUSTER, είναι ΤΟΛΜΗΡΟ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ
Οι δυνατότητες εκτός δρόμου του Νέου Duster είναι μοναδικές, ώστε οι λάτρεις της περιπέτειας να το απολαμβάνουν παντού, χωρίς άγχος.
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ «ΠΑΝΤΟΣ ΕΔΑΦΟΥΣ» ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ 4×4
Το Νέο Duster διατίθεται με σύστημα μετάδοσης 4×4 Terrain Control, το οποίο περιλαμβάνει 5 προγράμματα οδήγησης:
Απόσταση από το έδαφος: 217 mm για την έκδοση 4×4, η μεγαλύτερη στην αγορά.
Γωνίες πρόσβασης και αποχώρησης για άνετη υπέρβαση ακόμα περισσότερων εμποδίων: 31° εμπρός και 36° πίσω (εκδόσεις 4×4).
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ‘ΒΑΡΕΩΣ ΤΥΠΟΥ’
ΠΙΟ ΑΝΘΕΚΤΙΚΑ, ΣΤΗ ΣΚΛΗΡΗ ΧΡΗΣΗ, ΥΛΙΚΑ
Η μπροστινή και η πίσω ποδιά έχουν κατεργασία με εμβάπτιση. Με άλλα λόγια, το πλαστικό είναι ήδη βαμμένο όταν γίνει η χύτευση για την κατασκευή της ποδιάς. Το χρώμα, επομένως, είναι αναλλοίωτο (σε αντίθεση με τη βαφή).
Οι αναπόφευκτες εκδορές και γραμμές μπορεί να αφήσουν σημάδια, αλλά θα είναι πρακτικά αόρατες, καθώς δεν θα αλλοιώσουν το χρώμα της ποδιάς.
Τα περιμετρικά προστατευτικά του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένα από Starkle®, ένα καινούργιο υλικό που δημιουργήθηκε από τους μηχανικούς της Dacia. Το υλικό αυτό είναι άβαφο, με αποτέλεσμα οι εκδορές και τα χτυπήματα να μην αφήνουν εμφανή σημάδια.
Φτιαγμένο να εξοπλίζεται με εκδρομικά αξεσουάρ InNature
ECO-SMART: ΒΙΩΣΙΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΙΤΟ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ
Πιστό στις αξίες της Dacia, το Νέο Duster προσφέρει μία προσιτή εναλλακτική για περισσότερο βιώσιμη οδήγηση, συνδυάζοντας νέους υβριδικούς κινητήρες και περισσότερα ανακυκλώσιμα υλικά.
ΝΕΟΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Το σύστημα αναγεννητικής πέδησης, η χωρητικότητα υψηλού βαθμού ανάκτησης ενεργείας της μπαταρίας των 1.2 kWh (230 V), και η αποδοτικότητα του κιβωτίου ταχυτήτων σε αμιγή ηλεκτροκίνηση μέχρι και στο 80% του χρόνου κίνησης στην πόλη, επιτυγχάνουν την μείωση της κατανάλωσης έως και 20% (σε μικτό κύκλο), και έως 40% (σε αστικό κύκλο). Επιπλέον, ο κινητήρας ξεκινάει πάντα με πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης.
Το σύστημα αναγεννητικής πέδησης φορτίζει την μπαταρία των 0,9 kWh, χωρίς η λειτουργία αυτή να γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό.
Το Νέο Duster διατίθεται και αυτό με την δοκιμασμένη αυτή τεχνολογία, που εγγυάται ασφάλεια και αξιοπιστία.
Όταν λειτουργεί με υγραέριο, το Νέο Duster ECO-G 100 εκπέμπει κατά μέσο όρο 10% λιγότερο CO2 από ένα αντίστοιχο μοντέλο με βενζινοκινητήρα. Μπορεί να διανύσει έως και 1.300 km** με τα δύο ρεζερβουάρ του χωρητικότητας 100 λίτρων – 50 λίτρα βενζίνης και 50 λίτρα LPG (το τελευταίο βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του πορτμπαγκάζ, με αποτέλεσμα να μην επηρεάζει καθόλου τη χωρητικότητά του). Ένα κουμπί ενσωματωμένο στο ταμπλό, αλλάζει άμεσα και ανεπαίσθητα τον τρόπο τροφοδοσίας του κινητήρα από το ένα καύσιμο στο άλλο.
* σε σύγκριση με ένα μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσεως αντίστοιχης ισχύος
** Βάσει πρωτοκόλλου WLTP
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΒΙΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ
Η Dacia εφευρίσκει το Starkle®. Το Νέο Duster είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που χρησιμοποιεί το Starkle®, ένα νέο υλικό που εφευρέθηκε από τους μηχανικούς της Dacia. Είναι 20% ανακυκλωμένο πολυπροπυλένιο που είναι εντελώς άβαφο, γεγονός που σημαίνει ότι το αποτύπωμα άνθρακα από τη διαδικασία παραγωγής του είναι μικρότερο.
Τα πλευρικά προστατευτικά χαμηλά στο αμάξωμα, τα προστατευτικά στα ‘φρύδια’ των τροχών, τα χαρακτηριστικά σήματα, τα τρίγωνα στον μπροστινό προφυλακτήρα, οι (πρόσθετες) μπροστινές και πίσω ποδιές, και το προστατευτικό χείλος της πόρτας του πορτμπαγκάζ, είναι κατασκευασμένα από Starkle®. Η κατασκευή επίσης της μπροστινής και της πίσω ποδιάς περιορίζει επίσης, χάρη στην τεχνολογία εμβάπτισης, την ποσότητα του χρώματος που χρησιμοποιείται στη διαδικασία παραγωγής του.
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ Αλλά COOL: ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ
Το Νέο Duster αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία της Dacia για τεχνολογική πρόοδο: πρέπει να είναι εντυπωσιακό, έξυπνο, προσιτό και να διευκολύνει τη ζωή των χρηστών, βελτιώνοντας το επίπεδο ασφαλείας και άνεσης.
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΜΕΝΟΣ ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ
Το νέο σύστημα infotainment με κεντρική οθόνη αφής 10,1 ιντσών, περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό από την έκδοση Expression και πάνω:
Συνδεσιμότητα που πληροί τις νέες ευρωπαϊκές απαιτήσεις GSR2 και, στα οχήματα με Media Display και Media Nav Live, για ακόμη πιο πολλές δικτυωμένες υπηρεσίες, όπως:
Ψηφιακός πίνακας οργάνων: Το Νέο Duster είναι το πρώτο μοντέλο Dacia που διαθέτει εξατομικεύσιμο έγχρωμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, όπου ο οδηγός μπορεί να εμφανίσει τις πληροφορίες που θεωρεί πιο χρήσιμες στη διαμόρφωση που προτιμά.
Βάση για Smartphone σε όλες τις εκδόσεις: Οι εκδόσεις με σύστημα Media Display και Media Nav Live περιλαμβάνουν επίσης δύο θύρες USB-C στο μπροστινό μέρος και δύο στο πίσω μέρος, για να τροφοδοτούν έως και τέσσερις συσκευές. Όλες αυτές οι θύρες διαθέτουν εσωτερικό φωτισμό.
Ασύρματος φορτιστής για το smartphone στην κεντρική κονσόλα, που παρέχει άνετη πρόσβαση σε οδηγό και συνοδηγό.
ΝΕΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
Το Cruise control περιλαμβάνεται πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό, από την έκδοση Expression και πάνω. Η αυτόματη εναλλαγή μεταξύ φώτων πορείας και προβολέων διατίθεται στον στάνταρ εξοπλισμό των Νέων Duster Extreme και Journey. Αυτόματη ενεργοποίηση των φώτων πορείας διαθέτουν ως στάνταρ, όλες οι εκδόσεις.
Νέα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης προστέθηκαν στο Νέο Duster, ώστε να πληροί τις πιο πρόσφατες απαιτήσεις ασφάλειας, όπως το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (σε αστικές και προαστιακές περιοχές, συμπεριλαμβανομένης της ανίχνευσης άλλων αυτοκινήτων, πεζών, ποδηλάτων και μοτοσυκλετών), αναγνώριση πινακίδων οδικής σήμανσης και ειδοποίηση ταχύτητας, πίσω αισθητήρες πάρκινγκ, ενεργοποίηση στάσης έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση εκτροπής από τη λωρίδα κυκλοφορίας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού και κλήσεις έκτακτης ανάγκης (eCalls). Και, για να διευκολύνει τη ζωή των πελατών της, η Dacia προσθέτει ένα έξυπνο πλήκτρο, το My Safety, που δίνει τη δυνατότητα εύκολης και γρήγορης διαμόρφωσης των προτιμήσεών τους, αναφορικά με τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης.
ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΝΕΣΗΣ
Ακόμα πιο ευρύχωρη καμπίνα. Το Νεό Duster παρέχει την καλύτερη σχέση ποιότητας/τιμής στην κατηγορία του. Η υιοθέτηση της πλατφόρμας CMF-B είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία περισσότερου χώρου στο εσωτερικό – ειδικά στο πλάτος μπροστά και στο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών.
Το πάτωμα του πορτμπαγκάζ είναι χαμηλότερο και το άνοιγμα της πίσω πόρτας είναι πιο φαρδύ. Ο χώρος του πορτμπαγκάζ είναι επίσης φαρδύτερος και ψηλότερος, παρέχοντας έως και 6% επιπλέον χώρο (472 λίτρα κάτω από τη εταζέρα στην έκδοση 4×2).
Νέος εξοπλισμός. Το Νέο Duster διαθέτει πλήθος ανέσεων που διευκολύνουν τη ζωή οδηγού και επιβατών. Το ηλεκτρικό χειρόφρενο περιλαμβάνεται στην έκδοση Journey (στο βασικό εξοπλισμό) και στην έκδοση Extreme (προαιρετικά), ενώ οι εκδόσεις Extreme και Journey διαθέτουν στάνταρ ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και αναδιπλούμενους πλευρικούς καθρέφτες. Καθώς είναι ακόμα πιο έτοιμο να αντιμετωπίσει και τις πιο σκληρές συνθήκες, το Νέο Duster μπορεί επίσης να εφοδιαστεί με θερμαινόμενο τιμόνι και σύστημα ξεπαγώματος του παρμπρίζ (σε ορισμένες χώρες).
YouClip, τα νέα έξυπνα αξεσουάρ με την υπογραφή της Dacia: Οι μηχανικοί της Dacia εφηύραν το YouClip, ένα απλό και πρακτικό σύστημα που συγκρατεί και κρατά σφιχτά πολλά συγκεκριμένα αξεσουάρ σε συγκεκριμένες θέσεις, στο χώρο των επιβατών. Το Νέο Duster διατίθεται με έως και έξι θήκες ‘YouClip’ (μία στο ταμπλό, μία στην κονσόλα από την πλευρά του συνοδηγού, μία πίσω από την κεντρική κονσόλα, δύο σε κάθε πλευρά του χώρου αποσκευών, και μία στην πόρτα του πορτμπαγκάζ).
Σε αυτές μπορεί να τοποθετηθεί ένα tablet, μια βάση για smartphone με επαγωγικό φορτιστή ή μία βάση “3 σε 1” (θήκη ποτηριού, γάντζος τσάντας και βάση φακού).
Συντάχθηκε από: admin
Το Σαββατοκύριακο σου ανήκει, το κάνεις ότι θέλεις...εμείς το ντύνουμε με μουσική!
close21:00 - 00:00
00:00 - 07:00
07:00 - 00:00
00:00 - 07:00
07:00 - 09:00
09:00 - 12:00
1
Κωνσταντίνος Αργυρός
2
Γιώργος Σαμπάνης
3
Apon
4
Νίκος Οικονομόπουλος
5
Μέλισσες